Meny
Meny

MOT oppdaterer logoen

Etter 20 år med nesten samme logo gjør MOT en oppdatering for fremtiden.

Ungdommens merkevare

MOT er en anerkjent merkevare som veldig mange, både unge og voksne har et forhold til. Nå oppdateres logoen.

– Dagens logo har eksistert mer eller mindre uforandret i 20 år, og selv om den er kul nå, vil vi også være sikker på at vi når ungdom i fremtiden. Vi skal være ungdommens brand – internasjonalt, og fremtiden tilsier at vi går mot en renere stil på logoene. Dere har sikkert hørt ordtaket «Change before you have too», og det er det vi mener at vi gjør, sier kommunikasjonsansvarlig Regine Oen Hatten

– Vi elsker den!

Mange ungdommer sier at de føler seg sterkere og modigere når de går med MOT-logoen. Det var derfor spenning knytt til ungdommens mottakelse av logoen når den ble lansert på MOTs Ildsjelsamling. Heldigvis var skussmålene fra ungdommen veldig gode.

Unge MOT ledere: Marte Hodne, Frøya Aasebø og Elias Sundvoll.

– Den nye logoen er mer moderne og bra. Vi elsker den. Den treffer ungdom mye mer, og den ble mye mer fresh og stilren, sier Ung MOT leder Frøya Aasebø.

I løpet av høsten vil MOT lansere ny nettside og ikke minst oppdatere MOT shop med nye varer med nytt design. Elias Sundvoll sier det tok litt tid til å bli vant til den nye logoen, men at han nå synes den er utrolig fin.

– Det er jo det samme innholdet bak, og det er jo det som er viktig.

– Ja, MOT er ikke bare logoen, det er folkene som bærer den som er viktigst, skyter Ung MOT leder Marte Hodne inn.

Del denne artikkelen

Til toppen

Hovedsamarbeidspartnere

Reitan Convenience
Uno-X Energi
SpareBank1 SMN
Gjensidigestiftelsen
Finans Norge
OBOS

Mot støttes av:

Utdanningsdirektoratet
Barne-, ungdoms- og familiedirektoratet
Helsedirektoratet
Kompetansesenter for kriminalitetsforebygging