Meny
Meny

GLEDET MOT MED 268 784 kr!

7-Eleven By og Langs vei (Shell/7-Eleven) hadde en kampanje på MOT til å glede-dagen, hvor hele salget av varm drikke gikk til MOT.

MOT til å glede-kampanje for tredje året på rad

For tredje år på rad har 7-Eleven og Shell/7-eleven kjørt kampanjer på MOT til å glede-dagen. For to år siden satte de verdensrekord i bilvask sammen med Geir Schau, hvor inntekten gikk til MOT. I år som i fjor markerte de dagen gjennom å gi salget av varm drikke til MOT.

På selve MOT til å glede-dagen i går, hadde P4 besøk av MOT-ambassadør Tiril Eckhoff for å snakke om kampanjen. I dag var grunnlegger av MOT, Atle Vårvik, tilbake i P4 for å ta imot sjekken.

– MOT er svært heldig og takknemlig

Årets kampanje resulterte i utrolige 268 784,- kr til MOT. Atle Vårvik, sier MOT er utrolig takknemmelig for bidraget.

– MOT er svært heldig og takknemlig som har en næringslivspartner som 7-Eleven. De gir MOT penger utover samarbeidsavtalen, og de gir oppmerksomhet og inspirasjon utover det som kan forventes av en samarbeidspartner. Pengegaven fra 7-Eleven fra kaffesalg på MOT til å glede-dagen gjør at MOT kan utvikle enda flere robuste ungdommer, som inkluderer alle.

Hovedsamarbeidspartner siden 1999

Reitan Convenience, som eier Shell/7-Eleven-kjeden, er hovedsamarbeidspartner til MOT, og har støttet organisasjonens arbeid siden 1999.

Del denne artikkelen

Til toppen

Hovedsamarbeidspartnere

Reitan Convenience
Uno-X Energi
SpareBank1 SMN
Gjensidigestiftelsen
Finans Norge

Mot støttes av:

Utdanningsdirektoratet
Barne-, ungdoms- og familiedirektoratet
Helsedirektoratet
Politidirektoratet